Veelgestelde Vragen
Inklapbare content
Zijn de artikelen in mijn winkelmandje gereserveerd?
Nee, de artikelen zijn niet gereserveerd voor jou als ze in jouw winkelmandje zitten. Zorg dus dat je afrekend op het moment dat je wilt bestellen, alleen dan ben je zeker van jouw producten!
Wanneer wordt mijn order verzonden?
Alle bestellingen met planten worden op maandag (heel Europa) en dinsdag (alleen binnen Nederland) verzonden. Dit om vertragingen in het weekend te voorkomen.
Bestellingen zonder planten worden binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden.
Ik ben vergeten een plant/product aan mijn order toe te voegen
Geen probleem! Zolang er nog geen track&trace verzonden is kan je nog producten aan je bestelling toevoegen! Stuur mij een Instagram DM of e-mail en je product of plant wordt toegevoegd. Zo betaal je maar een keer verzendkosten. Je ontvangt dan een linkje om te betalen.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als het erg warm of koud is?
Om beschadigingen te voorkomen worden planten niet verstuurd indien het kouder dan 5 graden Celcius is of warmer dan 27 graden Celcius. Mocht je een bestelling plaatsen ontvang je een bericht met een nieuwe verzenddatum.
Kan ik een specifieke plant uitkiezen?
Dat is mogelijk! Dit kan door mij een e-mail te sturen of een Instagram DM. Laat daarin weten in welke plant(en) je interesse hebt. Ik stuur foto's en een video van de beschikbare planten zodat jij jouw favoriet kan uitkiezen!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat is mogelijk. Laat het zo snel mogelijk aan mij weten via hello@therootingstudio.nl. Echter is het annuleren van bestellingen alleen mogelijk wanneer er nog geen track and trace is verstuurd.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kan je bestelling retourneren binnen 14 dagen. Retourkosten zijn echter voor rekening van de klant.
Planten zijn uitgezonderd, mocht je desondanks niet tevreden zijn, neem dan contact met mij op via het retourformulier of via hello@therootingstudio.nl !
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Het is mogelijk om de bestelling te komen ophalen in Eindhoven. Stuur mij hiervoor een e-mail of een Instagram DM dan maak ik een aparte factuur voor je aan!
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Vervelend dat je bestelling beschadigd is geraakt! Stuur ons een mail (hello@therootingstudio.nl ) met foto's dan zorgen wij voor een passende oplossing.
Er zal geen volledige refund worden gegeven wanneer de plant kleine beschadigingen heeft op het blad.
Ik ben opzoek naar een bepaalde plant, kan je daar aan komen?
Lang niet alle planten staan op de webshop! Sommige planten zijn bijvoorbeeld simpelweg te groot om te versturen. Daarnaast heb ik ontzettend veel planten waardoor foto's maken van de planten soms langer duurt. Je mag me altijd een Instagram DM of e-mail sturen mocht je opzoek zijn naar jouw wishlist plant!